Monday, September 8, 2008

Sempurna

Dah lama aku dengar lagu ni.... Setiap kali aku nyanyi or dengar lagu ni... hati aku pasti akan tersentuh bila sampai kat baris ni

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Sebab apa tau... sebabnya masa aku accident hari tu... dengan suami yg tiada disisi.. dengan kesakitan yang aku tanggung....aku rasa sedih and down sangat. Tapi satu hari Nabil datang melawat. Dia tanya aku " Ibu sakit yer.. "sambil urut2 pelahan kaki aku.. pastu dia nangis sambil gosok2 mata... and peluk aku....so sweet and so touching.... Pastu aku rasa aku perlu strong sebab aku tau anak2 aku sayang aku dan perlukan aku

Pada anak2 aku.. ibu sayang sangat2 pada korang walaupun kadang2 korang kasi darah ibu naik and buat ibu bertukar jadi tarzan... Lagu ni ibu tujukan khas untuk korang bertiga.... (Lily.. sorry yer tersama pulak ngan ko)

Sempurna - Andra And The Backbone

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku akan slalu memujamu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

1 comment:

LMj said...

ala... tarak kisah gee. memang 1st time aku dengar lagu tu bedebush... terus menusuk kat jantung aku hehehehe