Tuesday, September 9, 2008

Aisyah dah Hero BEN10

Pada usia 11 bulan aku tak menjangkakan Aisyah akan mula bertatih sementelah kedua2 abangnya mula berjalan pada usia 1 tahun setengah... mmg lain betul baby girl yer... lain sangat2 dari kedua2 hero aku... tapi kan nampaknya Aisyah sekarang dah terikut2 dengan gaya main kasar abang2nya...

Aku happy dan sangat teruja melihat Aisyah dah boleh melangkah hingga 6-7 tapak.. sungguh comel

Ini pulak hero2 Ben10 aku. Sebenarnya aku beli baju Ben10 yang derang pakai ni kat pasar malam ajer... sangat murah.. RM6 sepasang. Dah 2 minggu ni.. baju tu la derang dok ulang hari2 tau... kalau jiran2 tengok mesti kata "bebudak ni takde baju lain ker apa.." Aduh.. aduh aku pun dah naik boring tgk baju tu.... penat ibu korang beli baju mahal2 balik2 baju Ben10 ni jugak yang korang pakai.... suka hati korang la... asal korang bahagia... Korang bahagia ibu pun bahagia....


No comments: