Thursday, September 11, 2008

Abang dah balik

Abang dah balik... yeayy....

Abang sampai semalam dalam kul 1 am gitu... awal sehari dari jangkaan... happy sampai melompat2 aku bila abang call suh bukak pagar....

Sejak abang balik..anak2 semua dok melekat kat abah derang.. ngan aku pun dah buat tak layan... bagus gak leh ibu rehattt sket...

Semalam kami berbuka di Pizza Hut sbb nabil merengek2 kat abahnya nak makan pizza. Disebabkan aku lopa nak tangkap gambar masa makanan sampai.. so ini ajer la yang sempat aku snap...
Hari ni tak tau lagi nak makan apa.. malas nak masak sbb InsyaAllah malam ni lepas terawikh kami nak balik Chemor... mak aku dah siap tepon tanya nak makan apa.... mesti best giler berbuka ngan mak.

Anyway.. 10/9 lepas besday mak aku... tu yang order cupcakes dari anith... walaupun aku dah wish n dah kasik hadiah.. aku nak gak celebrate besday mak aku masa aku balik nnt.

No comments: