Sunday, September 7, 2008

Kena Tagged ngan RED

Oleh kerana dulu RED tagged aku masa aku tgh sakit, aku tangguhkan dulu la nak membuatnya.. but skang aku rasa dah OK sket.. so aku buat yer RED

KALI PERTAMA NAIK KAPAL TERBANG?
Tahun 1991. Mak ngan arwah abah bawak kami adik beradik naik kapal terbang ke Penang... giler jakun hahahahah

KALI PERTAMA KE OVERSEA?
Tahun 1995. Mak ngan arwah abah bawak aku ngan adik aku gi UMRAH & ZIARAH. masa tu kami pergi ke Baitulmaqdis (skang tak leh masuk dah kan), Jordan, Egypt, Makkah & Madinah

KALI PERTAMA DUDUK BERJAUHAN DARI KELUARGA?
Tahun 1996. Masa aku dapat tawaran buat 1st degree kat UTM Skudai, Johor. Sebelum2 ni walaupun aku dapat result periksa yang bagus (cewahhhh...) mak aku tak benarkan aku masuk asrama.. so dari form 1 sampai form 5 aku dok bawak ketiak mak la. Pastu tetiba dapat ke johor la pulak kan... Utara - Selatan tu. Aku ingat lagi masa minggu orientasi .. kul 5 pagi jer aku dah dok kat pondok tepon depan asrama.. aku call mak.. tapi bila mak cakap hello jer aku terkedu takleh cakap.. terus nangis... mak aku pun sama... ohhh sungguh syahdu... masa nih mak aku tak lalu makan sementelah selama ni waktu makan mesti aku ada sama... huhuu

TERINGIN SANGAT NAK MELANCONG KE...
New Zealand dan Jepun ..InsyaAllah

FAVOURITE ACCESSORIES....?
Jam tangan ngan cincin berlian hehehe

EMPAT PERKATAAN YG SELALU DISEBUT...?
• paham tak (biasa cakap ngan anak aku la)
• yer
• ye.. ah
• ntah

KALAU ADA DUIT...?
kalau ada duit, aku nak settle semua hutang.. kasik kat mak aku.. beli and renovate umah idaman.. pastu laburkan duit biar duit beranak pinak...

No comments: