Monday, September 15, 2008

Berbuka di Chemor

Hujung minggu lepas balik umah mak aku berbuka... macam2 mak aku masak.. adik beradik aku semua ada berkumpul berbuka sama2.. best sangat. Tapi sayangnya hp aku abis bateri and aku tak bawak charger.... kamera pun tak bwk.. so takde la gambo.....

Menu hari Sabtu
Mee rebus

Nasi putih
Gulai daun ubi tumbuk (makanan org mendailing)
Sambal ikan bilis
Gulai lemak udang
Ayam masak hitam
Sup Lala

Air cendol

Kuih muih
Banyak sangat sampai tak hinggat

Cupcake anith
Cheese cake from secret receipe

Menu hari Ahad
Spagetti (aku yg masak)

Sup Tulang
Kari Marungge (betul ke eja aku pun tak tau... belasah jer la)
Ayam + sotong + udang goreng 'kentucky'
sambal bilis + tempe + kacang garing

Air laici

Kuih muih
Sama cam hari sabtu .......Banyak sangat

Tembikai


Yang bestnya sumer makanan habis tau.... anak2 sedara aku ramai.. sumer tgh nak membesar.. seronok tgk derang makan termasuklah anak bujang aku tu.. Nabil.. tambah berselera dia makan kat kampung dengan sepupu2..

Kesimpulannya mmg best sangat berbuka ngan mak kat kampung.... rugi sesangat tak dapat amik gambar

No comments: