Wednesday, June 11, 2008

Semoga selamat pergi dan kembali

Semalam aku cuti... mengemas barang2 abang utk ke Holland and selesaikan hal2 sikit. Jam 5 petang baru semuanya siap di packing. Lepas maghrib aku ngan anak2 + suraya dan kakcik gi hantar abang ke airport. Sampai sana abang check-in pastu kami lepak2 kejab di KFC sambil anak2 main di playground... Jam 10 abang masuk ke balai pelepasan... anak2 sumer sedih nak berpisah ngan abah derang.. aku pun sama.. tapi memandangkan aku pun akan menyusul abang ke Holland pada 30 July ni aku takde la tangkap leleh sangat hehehe

Balik dari KLIA aku yg drive kereta.. ni kali kedua aku drive kereta baru (automatic) nih.. suspen sungguh.. tapi alhamdulillah selamat sampai ke rumah jam 11 malam. Aku call abang kata dah sampai n abang pun kata dia dah nak masuk kapal terbang dah... semoga abang selamat sampai ke Holland. Kalau ikut jadual perjalanannya InsyaAllah abang akan sampai jam 12 tgh hari waktu Malaysia.

Bangun pagi Nabil demam.. rindu abah dia kot. Nabil mmg anak manja abah dia.. harap2 anak ibu cepat sembuh.

No comments: