Monday, June 9, 2008

Minggu yang bz..

Khamis - Sabtu lepas PIL aku dtg umah utk jumpa abang sementelah esok abang akan berangkat ke Holland selama 2 bulan. Biasala bila dah ramai2 tu mmg bz la kan.. bawak gi jenjalan semua... malam jumaat tu kami ramai2 gi makan ikan bakar + seafood di satu kedai kat Kuala Selangor (aku tk tgk lak nama dia hehehe).. memang sedap giler... fresh pulak.. mmg berbaloi walau kena travel jauh2..

Hari jumaat aku amik EL.. gi cari + beli barang2 yang abang nak bawak ke Holland... Hari sabtu lepak di rumah.. melayan anak2..

Hari ahad aku + abang + nabil + danish pergi ke cherating... aisyah aku tinggalkan dengan suraya di KL sementelah dia kecik sangat n dapat penat jer nanti.. nasib baik aku tak bawak sbb hujan sepanjang hari ahad tu... lepas check in di Legend Hotel jam 3pm kami ke laut jugak mandi manda walaupun hujan masih renyai2... risau jugak kalau esoknya (isnin) hujan lagi.. nnt kempunan lak nak mandi laut... lepas puas berendam dalam laut kami berendam dalam swimming pool pulak.. best sbb tak ramai org yg tinggal (sbb dah hari ahad kan.. esoknya budak2 dah start sekolah)... puas lah mandi.. malamnya kami gi makan2 di tanjung lumpur, kuantan.. kecewa sket ngan masakan derang malam tu.. huhu

Hari isnin seawal 8 pagi kami dah turun kelaut.. mandi manda lagik... pastu sambung kat swimming pool... dlm kul 11 gitu.. naik kehotel.. siap2, kemas2 n check out pastu pecut balik... dengan adanya highway baru nih 3 jam jer perjalanan KL - Kuantan...dalam perjalanan breast aku sakit sbb aku lupa nak bawak pam.. sampai umah terus susukan aisyah.. alhamdulillah

Hari nih gi kerja ngan badan penat... tapi puas hati.... gambar2 belum dapat di upload.. nnt ada masa aku tepek kat sini......chow dulu

No comments: