Tuesday, June 3, 2008

Kerja.. kerja.. kerja

Semalam aku stay back kat office sampai kul 11pm... banyak kerja sementelah ada 2 interim report yg nak kena keluar... aku bukan apa.. aku tak kisah nak stay back sampai pukul berapa pun.. tapi aku kesiankan anak2 aku.. dahla abah derang jauh nun.. ibu lak balik lambat.. huhuhu

Malam semalam masa aku balik.. anak2 semua dah tido.. adik sedara aku yg tolong jaga derang bagitau Nabil asyik cakap "mana ibu nih tak balik2 lagi.." sedih pulak aku dengar

Pagi tadi masa aku dok bersiap2 nak gi keje danish ngan nabil bangun... so aku pun take time layan derang kejab.. sekadar melepas rindu (rindu ooo kat anak2 ni walaupun opis aku dekat ajer.. sekangkang kera dari rumah)..

Hari nih aku tak tau lagi balik kul baper... but have to stay back again for sure... huhuhu

Ooo lupa lak.. semalam masa aku kat office lagi kakak aku call beritahu berita sedih... abang aku kat kampung kena panah petir.. nasib baik kena sipi2 jer.. tapi itupun terbakar jugakla seluar jean dia.. sian abang aku.. sekarang ni ada kat hospital... InsyaAllah esok aku nak balik kampung ziarah dia... aku doakan abang aku cepat sembuh.. korang doakan sekali yer

No comments: