Sunday, June 1, 2008

Bersua Kembali

Assalamualaikum......

Dah setahun lebih aku meninggalkan dunia BLOG nih.. macam2 dah berlaku dalam masa tu.. so dengan semangat baru (konon hehehe) aku pun create lah blog baru.. biarlah blog lama tu menjadi kenangan..

Sebagai permulaan biarlah aku update sikit pasal diri aku nih.. pada 21 Jan 2008 aku dan family dah selamat pulang ke tanah air.. (Alhamdulillah) sementelah abang habiskan banyak masa buat research di malaysia (Study area kat KL tapi supervisor di UTM Skudai)..jadi kami decide utk balik.. time abang kena ke sana (Holland) nanti dia akan pergi sorang. Aku pulak dah start keje semula..di company lama (Terima kasih Dato').

Ni aku nak citer pasal anak2 aku lak. Kepada yg belum tahu.. anak aku dah 3.. 2 hero satu anak dara.. Ahmad Nabil (5 thn), Ahmad Danish (1 th 9 bln) dan Nur Aisyah (8 bln). Nabil skang aku dah hantar ke Smart Reader, Danish dan Aisyah adik sedara aku tolong jaga di rumah.

InsyaAllah aku akan rajin2 update blog ni.

Untuk permulaan.. aku letak gambo anak2 aku yg terbaru (baru ker... hehe takla baru sangat)

Nabil




















Danish



















Aisyah





No comments: