Tuesday, November 4, 2008

Bzbodi

Alahai.. baru jer nak rajin2 update blog.... dah dilanda kebizian (cewahhhh)

Mmg aku bz sejak dua menjak nih sementelah sparing partner GIS aku mengalami kecederaan patah kaki and terpaksa bercuti... Mmg tak di sangka sbb sebelum ni aku yang patah kaki dan terpaksa bercuti panjang.... skang partner aku plak... aku doakan agar partner aku nih cepat2 sembuh.. AMIN..

dari hari jumaat lepas aku balik kul 7-8 malam... penat tapi aku enjoy... so aku mintak maaf bebanyak kalau dlm 2-3 hari nih aku tak update blog yer...

p/s - sakang nih aku rindu.. rindu dan rindu sangat kat abang... tak sabar nak tunggu abang balik.. nak dating.... it is not fun to be apart.... huhuhu

2 comments:

abc said...

Kalau takder other half rasa cam adehhhhhhhh... nak terbang sane skang jugak nak jumpaaaaa..

Gee said...

yups... mmg betul... tapi nak buat camner.. terpaksa berkorban utk masa depan..