Wednesday, November 19, 2008

Akhirnya...

Akhirnya semalam aku dapat balik kul 5.30pm on the dot. Puhhhh lega sangat rasa. Dalam perjalanan balik singgah ke HERO beli barang2 dapur yang dah nak abis... dalam kul 6.15pm dah selamat sampai rumah...

Anak2 happy.. aku happy.. yeayyyy

Malam semalam aku godek2 notebook.. jumpala video2 lama masa di netherlands dulu.. video bersalinkan aisyah dan danish. Sebenarnya inila first time aku tgk.. hehehe aku ajak anak2 tengok sekali.. biar derang tahu camner sakitnya ibu masa nak bersalinkan derang. Pastu tgk2 lak gambar2 kat sana.. Rindu lah..

Nabil tanya bila kita nak pindah netherlands balik... aku kata tak pindah dah.. kita dok mesia jer pas nih.. nabil ngan muka tak puas hati.. cakap " ibu nih...." cara dia cakap dengan intonasi dia....sweet tau. Tak tau la bila lagi nak bawak anak2 ke sana... InsyaAllah masa abang viva PhD nanti kot... Sementara tu layan gambar anak2 dulu





No comments: