Tuesday, November 18, 2008

kerja.. kerja... kerja

Semalam aku balik lambat lagi... buat kerja... sebenarnya kul 8.30mlm dah siap dah.. alih2 big boss datang pulak... bincang2 and nak tgk data GIS.. kerja aku la tuh.. adoilaaa.. kena la melayan pulak.. big boss la pulak...yer tak...

Sebelum tu dalam kul 6.30mlm aku teringat nak kena hantar nabil gi mengaji. Hari nih first time dia mengaji ngan ustaz.. sebelum ni aku yg ajar sendiri.. tapi yer la .. kalau ajar sendiri.. kadang2 time sibuk tak dapat lak nak ajar. Biarlah dia ngaji ngan ustaz ni.. teratur sikit. Sebenarnya pakcik abang di melawati tu yang jemput ustaz datang umah dia.. utk ajar anak2 dia mengaji.. so aku tumpangkanlah nabil sekali.

Berbalik cerita kat opis...aku pun cakap kat Kak Nap (Secretary opis merangkap kawan aku la) aku nak kena balik jab. Nak kena hantar anak mengaji.... Dia kata OK... Berdesup aku balik.. hantar nabil ngan danish kat melawati pastu berdesup pulak balik opis... sambung kerja

Last2 sumer selesai kul 9 mlm... gi amik nabil ngan danish.. sampai umah dah melepek... mandi2.. makan .. pastu rehat2 jab.. terus sms abang kata nak tido dah.... zzzzzz

Aku kira2 dekat 3 minggu dah aku asik balik lambat nih.. aku tak kisah.. buleh jer.. tapi sian kat anak2.. asik tunggu bila ibu nak balik. Teringat masa jadi housewife kat netherlands.. puas jaga anak sendiri kat umah... really miss that moment...

Anak2 berbaris depan pintu sambul jerit2 bila nampak kereta ibu parking

Nabil ngan danish melompat bila nampak ibu.. aisyah pun nak join

No comments: