Sunday, November 16, 2008

Petrosains

Jumaat lepas...abang dah janji ngan nabil nak bawak dia jenjalan + beli kasut + beli mainan sementelah hari khamis sepanjang hari aku berdating ngan abang. Aku teringin gak nak ikut tapi disebabkan boss aku kata ada kerja dia nak kasik hari jumaat tu.. aku pun dengan dedikasinya datang jugak ke opis. Kalau ikutkan hati... awal2 pagi aku dah amik EL. Aku tertunggu2 boss kasik keje.. alih2 dia kata dia lom siapkan report tu n akan kasik aku kerja next week... Aku apa lagik.. hehe dengan jayanya aku telah memujuk boss aku utk kasik aku 1/2 day off. Lagipun hari ahad tu aku kena dtg opis gak...ada presentation... jadi fair la kan.

Nabil utk kali ke-3 soh abah dia bawak ke tempat dinasor (Petrosains). Aku pun tak tau apa la yg best sangat kat petrosains tu tapi aku nampak nabil mmg enjoy. So kami ikutkan saja.

Nabil ngan dinasor

Di sebabkan ini kali ke-3 dia pegi.. semua tempat dlm petrosains tu dia dah hafal dah. Yang paling best masa naik helikopter ke pelantar minyak... kelakar nabil buat havoc dalam tu... ye lah dia dah banyak kali naik.. dah tau dah apa nak jadi...

Kami keluar dr petrosains tu dalam kul 4 ptg.. gi makan2 pastu balik umah. Nabil happy dan penat.. lain kali dia nak gi lagi katanya....

Nabil ngan abah teruja nak tgk citer dinasor 3D

2 comments:

abc said...

Aku pas sehari sehari nak bawak jc ke sini tp tak tak terbawak... anyway aku nak suprisekan depa anak beranak nak ajak g kl tower la..

Gee said...

ok gak dlm dia.. byak knowledge pasal sains... nabil mmg enjoy giler