Monday, November 17, 2008

Smart Reader Annual Concert

Sabtu lepas (15/11/08) adalah Smart Reader Annual Concert. Seawal 10 pagi nabil dah bersiap2 ngan baju hawaii dia. Kul 11 aku hantar ke school. Aku dan abang gi bekpes di kedai mamak.. makan capati.. pastu jalan2 di k4. Dalam kul 1 aku dan abang amik Putra LRT ke CM sementelah concert tu kan wisma tun sambathan. Abang kata takyah naik keter.. payah nak parking.

Sampai sana dekat kul 2.. solat dulu kat bangunan takaful.. pastu aku dan abang masuk ke dewan.. Alhamdulillah majlis berjalan seperti yg di plan.. tepat jam 2.00pm majlis pun mula.. Kebetulan tarian nabil adalah persembahan pertama.. aku awal2 dah teruja... bila nampak jer nabil atas pentas... automatic air mata aku jatuh... aku tak tau nak gambarkan perasaan aku masa tu... happy dan terharu.... happy sbb dapat sama2 join majlis tu.. terharu .. mengenangkan betapa anak aku dah besar rupanya.. dah boleh mendengar arahan... dah berani beraksi di hadapan org ramai...

Persembahan2 hari tu mmg menghiburkan... kanak2 kan.. mmg kiut sangat...

Smart Reader Annual Concert

Berjalan ke pentas

Nabil tercari2 ibu dan abah

Nabil menari hawaii

Nabil goreng gitar

No comments: