Thursday, January 29, 2009

Menjawab tag Red

* Ampun red.. udah lama baru berkesempatan nak menjawab.... ampunkan besanmu ini

Here are the rules*
-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.

7even facts 'bout me:

1. Aku ni anak bongsu tak jadi -- manja terlebih

2. Suka sangat2 dengan fairytales dan cerita fantasi -- aku tgk LOTR dah berpuluh2 kali

3. Penyabar -- bukan aku ajer yg kata... abang ngan kawan2 pun kata.. alhamdulillah

4. Suka memaafkan orang -- harap2 korang maafkan aku selalu

5. 'Kurang Rajin' untuk diri sendiri -- kalau untuk suami ngan anak2 aku rajinnnn (cth: masa kat belanda.. aku pakaikan abang ngan nabil losyen.. tapi aku tak pakai pun.. hehehe)

6. Aku suka makanan yang pedassss -- tempoyak ngan cili padi

7. Selepas accident bulan Jun lepas, doctor kategorikan aku "berkemungkinan kecacatan kekal dimasa akan datang"

Six unspectacular quirks about me:

1. Aku selalu 'jeles' and cari gaduh ngan nabil (anak sulung aku tu la... bukan nabil ahmad) sbb abang selalu manjakan dia lebih dari aku...

2. Aku amik bidang GIS (Geographical Information System-- sinonim ngan map2) tapi mmg failed nak ingat jalan --walaupun dah berpuluh kali pegi satu2 tempat tu.. peratusan untuk sesat adalah tinggi.. hahahha

3. Aku paling suka subject math tapi selalu failed kalau mencongak tanpa guna calculator hehehe

4. Aku lebih suka megi yang dicelur dengan air panas sahaja dari megi yang dimasak atas api dapur

5. Aku tak minum air panas kat rumah bukan sebab nak jaga kesihatan ke apa tapi sebab aku malas nak bancuh.. hehehehe

6. Aku tak suka bawak kereta... kalau bukan sebab terpaksa aku mmg malassss sangat nak bawak kereta

7even people to be tagged:
1. N - ceritera
2. Sesapa
3. yang
4. nak
5. buat
6. sila
7. buat

No comments: