Wednesday, January 14, 2009

Family Day

Maaf sbb lama aku tak update... aku dilanda kebzian.... project yg aku involve nak masuk ke stage detail design.. so kenala prepare semua data2 yg derang perlukan....

Sebenarnya family day ni dah lama... masa xmas day tahun lepas (2008).. tapi tak sempat2 aku nak update... semua adik beradik berkumpul... dah lama tak macam nih.. biasanya salah sornag mesti takde.....nak citer pun tak ingat dah hahahaha.. so layan gambar jer la yer....

abang ipar, kakak, abang (hubby) dan anak2
Kek utk Aisyah ( di sponsor oleh kakak aku)

Kek utk Aina (di sponsor oleh aku)

abang2 ipar.. mak dan anak2

BBQ team (family abang aku)

adik, kakak dan anak sedara

Kakak sulung aku

Maraikan birthday Aisyah dan Aina
(dari kiri, kakak no2, aisyah, athirah, mak, nabihah, nasuha, danish, aina)

Family day depan umah....Danish bertampal di dahi sbb jatuh di parit.. kena 2 jahitan


No comments: