Monday, February 2, 2009

Shopping hari wilayah

Hari ni 2/2... cuti hari wilayah... tapi kat umah aku sorang jer yg cuti... nabil ngan kakcik tak cuti.. so takde geng....

Kul 10 aku siap2.. call abang bagitau nak ke Ampang park.. jalan2 cuci mata.. cuci poket hehehehe... aku ingat nak naik putra LRT ajer... tapi abg kata takyah.. gi naik keter lagi senang... so aku pun drive ajer ke sana...

Sampai sana.. breakfast kat hometown.. white coffee... tak bestnya breakfast sorang2.. makan pun tak lalu.. tapi coffee dia mmg kaw..

Lepas kenyang.. start jalan2... baru jer nak tgk2 dengar bunyi gendang... ada tarian singa.. so aku gi layan tarian singa dulu... (lupa la pulak nak snap gambo)... abis nari2 aku gi bank kuar dulu duit mana2 patut... pastu jalan pelan2...

Nampak baju Ben10 kat satu kedai.. dah lama aku cari... sebelum ni jumpa yang kain licin.. yg ni kain cotton... aku borong 2.. satu utk nabil satu utk danish... pastu nampak lak gaun aisyah.. beli satu.. pastu nampak lak gaun comei.. beli pulak 2 utk anak buah aku yg nak besday bulan nih (tak sempat snap jugak sbb aku dah pos tadik)

Pastu jalan2 lagi.. hajat di hati nak cari jubah hitam utk company dinner tapi takde yg berkenan... akhirnya aku beli baju kurung hitam bersulam.. ngan kain pario sutera batik.... lembut sangat.. (yg ni nnt aku pakai aku tangkap gambo yer... hehehe)

Pastu aku beli brooch hitam putih memandangkan brooch2 aku sumer dah hilang dah.... pastu beli baju tidur aku ngan baju tidur bibik pulak...

last sekali beli comforter sementelah abang bawak comforter yg sedia ada ke Johor...

Overall... hari nih hari shopping sakan... mcm2 aku beli hahahaha puas hati aku......(mula2 gelak pastu nangis tgk duit makin susut.. huhuhuhu)

No comments: