Wednesday, January 14, 2009

Dinner at Victoria Station

Last weekend.. aku berdating dengan abang...abang bawak aku dinner di Victoria Station.. steak dia sedap betul. Kami makan dalam gerabak keretapi... best. Sambil makan.. sembang2... sungguh aku menghargai masa2 berdua seperti nih...Terima kasih abang.

Black pepper steak.. pilihan abang

Cheesy steak.. pilihan aku.. yummy

Lime juice... aku punya...
Lepas dinner kitaorang gi lepak di Bora Ombak... minum coffee and tea.. sambil2 layan live band.. malam tu R Ismail, Imuda ngan Reza ada.. so derang dijemput nyanyi sekali... enjoy juga. Sebenarnya aku tak kisah pun sapa2 yang nyayi.. asalkan dapat menghabiskan masa ngan abang

Imuda dan Reza
Untuk abang... terima kasih untuk segalanya .. sesungguhnya abang adalah suami dan abah yang paling baik untuk gee dan anak2.... ampunkan semua kesalahan gee pada abang yer...
Ya ALLAH limpahkan Rahmatmu buat Suamiku... AMIN..

No comments: