Wednesday, January 28, 2009

Cuti CNY

Minggu lepas aku demam + batuk + selsema.. but tak bleh cuti sbb ada keje yang nak disiapkan.. alhamdulillah by thursday keje aku siap.... and kebetulan pulak malam tu abang balik.. so.. aku pun amik cuti hari jumaat tu....

Hari Jumaat
pagi2 keluar.. buat urusan bank.... buat full settlement untuk Keter Wira.. Alhamdulillah selesai dah.. gi amik Geran kat AMBANK..
Selesai semua gi KLCC.. lunch kat Chillies... aku belanja hehehe
Malam.. lepak bora ombak happy sbb derang nyayi lagu yang aku request.. TERIMA KASIH CINTA - AFGAN

Hari Sabtu dan Ahad
balik kampung pahang.. takde menda sangat.. rehat2 ajer

Hari Isnin
balik KL lepas subuh... sampai KL lepak.. tido.. rehat
Malam.. dinner kat Cheng Ho.. abang belanja... kenyang giler... makanan best... amik set utk 1-3 orang.. 4 dishes.. Tomyam, ikan siakap chengho, tauhu steam, daging black paper..... sedappp

Hari Selasa
Gi IKEA... jalan2 sambil perabih duit hahahaha... beli candle, potpouri bla bla...
Malam.. cakap kat abang teringin makan lobster... abang call kawan dia tanya tpt yg best utk makan lobster kat KL.. kawan dia suggest kat EDEN Village...
Gi sana.. makan lobster... sedap bangat weh... no complaint la.. tapi rugi ooo aku lupa nak snap gambo.. gerammmmm.. takper nnt nak mkn lagik kat sana.. harap2 tak lupa amik gambo...

Hari Rabu
Start keje.. abang balik pagi.. so teman abang breakfast... sedih abang nak balik....

No comments: