Wednesday, October 15, 2008

Batu dalam hempedu

Semalam aku amik annual leave sbb kawan2 abang (dlm 30 org) nak dtg umah so aku masak la sikit2 kasik derang makan...

Dah terlanjur cuti aku pun gi klinik sementelah sejak raya hari tu aku tak berapa sihat.. kena jangkitan hempedu... masa tu doc kasik aku makan antibiotik.. sakit pun hilang.. but after abis ubat.. sakit dtg balik.. walaupun tak sesakit dulu.. skang ni nak bernafas pun aku sakit tau...

Hasil perjumpaan ngan doc terbaru nih.. doc syak aku ada batu dlm hempedu sbb dari image scan hempedu aku bengkak. Doc terus kasik reffer letter ke ampang puteri.. soh buat further check-up kat sana.. doc kata kalau derang detect ada stone dlm hempedu aku derang akan buat operation buang hempedu terus... (aiiyooooo takut weh dengo)

Hmm.. tak tau la.. lepas satu2 sakit aku nih.... nak mati dah ker aku nih (takut weh nak mati.. amalan tak cukup lagi nih huhuhuhu). Harap aku tabah terima ujian TUHAN nih. Ya Allah sembuhkan penyakit aku ni... AMIN...

1 comment:

Eetee said...

gee, meh pakai beautiful. FIR dia boleh menghindarkan dr penyakit dan merawat penyakit..kita usahakan.. apapun ingat tiada penyakit yg tiada ubat melainkan mati. so hang on dear friend. Insya Allah semua akan ok. :)